Mysig Torsdag .

Åkte och jobbade vid ett ungefär , slutade strax vid halv 3 , så jag skyndade mig hem , in i duschen och sedan fixa mig snabbt , så jag till och med glömde plånboken hemma , men jag åkte och hämtade upp Nattis , så åkte vi till valbo , åt på ikea och pratade en massa , det var otroligt mysigt :) .

sedan åkte vi till sandviken igen , släppte av nattis och sedan åkte jag och hämtade pappa , å sådära , träffade emma och firade johan en snabbis , köpte en chipspåse och en trisslott .
sedan så åkte jag hem till nattis för jag skulle lämna pengar som jag hade lånat , så vi satt och pratade en stund i hennes soffa innan jag skulle hämta mamma , jag tycker om dig vännen :) .

så bestämde vi att i morgon ska vi ses en sväng på stan för en fika.
sedan blir det kalas hos johan & sedan tar jag tåget till Sandra .
MYSIGT .

Kärlek 
PUSS.
 


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback