när man mår som bäst .

min kväll i går kunde inte varit bättre .
äntligen fick jag finnas där för min bästa vän , känns som under dessa senaste månaderna har hon pushat mig och så , men jag har inte fått någon chans att göra det samma , men i går , så .
sedan så åt vi popcorn och kollade på film & ett greys anatomy avsnitt , sedan kröp vi ner i marias säng snackade och sådära , sedan hoppade jag ut i min soffa , vi ställde klockan på 10 , men vi sågs inte förän vid halv 2 , haha . vi somnade såklart om båda två.

så jag gjorde mig i ordning , blev upphämtade av pappa & mamma och dom skjusade mig på ams , där jag fick vänta i 40 min för att få ett namn på ett papper , helt värdelöst . men , jag åkte hem , möttes av emma emelie och emma här hemma , mysigt , så vi snackade , jag fixade mig och sedan drog vi hem till maria , elelr först skjusade vi emma till mattias , när vi kom till maria så klippte emma sig , medans jag och emelie skrattade åt saker på tvn .

sedan åkte vi hem vid åtta .
hämtade syrran nyss hos emelie .

i morgon ska jag och maria träffa nattis ,
vi ska fika och mysa .
nattis , glad att vi fått kontakt igen .
<3

Ha de bra alla.
pussilipuss.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback