ni får mig att må bra

måste bara börja med att tacka Nattis för att hon är en fin vän & för att du alltid bjuder in mig på övernattning när jag inte kommer hem , tacktack , du är underbar!

i går va jag ut med mina brudar , vi var först hos timo , sedan drog vi till fredos , där jag träffade några jag kännde , bla , min barndomskompis , som jag va kompis med när jag var liten . det va riktigt roligt faktsikt. även fast vi är helt olika personer . 

sedan drog vi till Kharma , men vi insåg snabbt att klockan var kvar i två , så det var bara o springa ner och dansa till 2 - 3 låtar och sedan vart det tryckar musik , så jag dansade med sanna haha . men sedan drog vi upp och gick ut , jag och nattis gick hem till henne och sov där , medans dom andra drog till vikning och sådära. 

så i morse vaknade jag också upp hos nattis , känns som jag vaknar upp där rätt ofta haha.
så vi knallade ner på stan , handlade färigmat och smaska i oss det , och kollade på tv .
sedan åker jag hem , kom hem för en stund sedan .
sen ska jag till maria .

och i morgon kommer saaaaaaandra hit.
glad glad glad !

nej nu ska jag ta och duscha.
puss på er .

  


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback