poker ? nya tidsfördrivet.

vaknade upp hos nattis vid halv 1 kanske , sov över här i går för jag kom inte hem på något sätt. vi var och spelade poker i går hos sanna & josef , med sannas syster & pojkvän och sedan kom kom timo och ullrika. men innan vi spelade med dom så spelade bara jag sanna nattis och josef , och jag vart faktiskt kvar sist med josef , och jag va rätt grym då alltså, men sen va vi tvungen att ge upp och börja om , kunde faktiskt ha vunnit .

idag ska vi slappa men nattis vill göra nått kul , typ åka pulka :S. haha .
hon är rolig , vi får se vad vi hittar på.
nu ska jag snart hem och duscha.
pusss.

Skriv en kommentar här
Postat av: Liis

glad påsk =)

Postat av: Johanna

det är mammas ;D tror hon köpte den på lindex förra året. fick för mig att ja skulle låna den :)

2008-03-21 @ 15:57:55
URL: http://johannahillman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback