sol & fågelkvitter

i går så hamnade jag maria ankan och ullis hemma hos anna , vi satt och spelade lite , och hade det jätte mysigt , sedan läste anna lite ur hennes bok som hon håller på och skriva , helt fanstasiskt bra .
sedan bar det av mot centro , där det var quiz , va där till framemot 1 kanske , sedan drog vi vidare mot fredos , folk sjöng och så , sedan tog jag och ankan bilen hemmåt skjusade hem nattis också .
sen när jag precis kommit hem så ringde maria så skulle jag skjusa dom till en efterfest , hon sanna ullis lars och någon till haha .

sen åkte jag hem och sov .


vaknade ungefär nyss ,
så jag ska snart åka och städa , sedan blir det valbo med nattis , (sjukt länge sedan jag umgicks med henne) .
och kanske att ankan hakar på , annars skulle vi ses senare :)
men vi hörs babes .

PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

SOL och värme är det bästa som finns. Och fåglar :D

Älskar dig smultron


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback