tackade nej till partykväll .

lung kväll för mina damer ? knappast . haha

dom bestämmde sig för fest och tvingade med mig , men jag kände att det var ingen ide , min hals tar kol på mig , jag vill bara slappa och ta hand om mig , och de känns som man skulle bara förstöra deras kväll om man var med . men i morgon kanske det blir pumpbolaget på lobby , alla säger ju att alla ska ut , så vem vet . får se hur jag mår efter en natts sömn.

Saknar min Sandra , hon är också sjuk , vi borde få vara sjuka tillsammans .


efter att ha just läst dina ord / dina rader så insåg jag att du visst raderat mig ur din vänskapsbok .
eller ?
jag kan inte alltid vara den som håller i hop vår kontakt .
denna gång får du visa att du vill !


Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

du har många gånger sagt att du tar dina närmsta vänner och familj i första hand, alltid. fine, jag har nu insett vart jag står, eftersom du två gånger i rad dissat mig för samma personer.
DÄR har du anledningen, det känns inte som nån idé att anstränga sig längre. nu vet du!

Postat av: Sandruuut

ååh, jag saknar dig oerhört mycket!
Inget virus ska hindra mig ifrån att få träffa min baby ! :)

2008-03-23 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback