Vad vore vi två utan varandra .

image447
du är min hjälpande hand .


jag gav maria ett brev direkt ur mitt hjärta för ett tag sedan .
Detta är ett stycke ur brevet .

" Det var just när jag träffade dig som jag fick känna lukten av riktig vänskap och ett liv fullt med hopp, hopp om att inte behöva gå ensam på livets knarrande golv, som slingrar sig runt alla slags problem. Utan nu kan jag verkligen vandra vidare, men en hand på min axel, som jag kan ta tag i så fort jag behöver, som visar mig rätta vägen och som fortfarande finns där även fast jag tagit fel steg. Det är sånt här man inte kan köpa för några slags pengar i världen. Det är sånt här folk drömmer om hela sitt liv. Att jag, just jag fann det här, så nära mig och så tätt inpå."

jag älskar dig.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback