Akuten .

i natt ringde nattis mig vid 2.00 ungefär, hon hade svårt att andas och fått prickar över kroppen, vi förstod rätt snabbt att det måste varit någon allergichock . så vi bestämde för att hon skulle ringa 112 , så då bestämde dom sig för att skicka en ambulans , så hon åkte in , jag sanna och josef åkte efter, så vi kom dit runt 3 och dålig personal måste jag meddela , bara en vän som fick följa med , helt förståligt , men att vi andra fick sitta UTE och vänta, inte ens i ett väntrum , helt stört , men vi fick träffa nattis en sväng och det kändes skönt att hon hade fått kommit dit, hon fick ligga på observation några timar till , så vi åkte hem och sanna och josef hämtade henne senare , fick ett sms av henne vid 7.00 , så jag ska ta aoch ringa henne snart , min babe .  jag var riktigt orolig där ett tag.


i natt har diva sovit hos mig , det var riktigt mysigt.
tyvärr vart jag tvungen att lämna henne någon timme , men det gick nog bra .
nu ska jag snart äta och sen blir det nog en promenad , och träffa nattis hoppas jag.

Puss.

Skriv en kommentar här
Postat av: Tove

Vad bra att allt verkar gått bra. d e inte så lätt med allergier.

Postat av: Hanna ^^

usch då!! hoppas hon mår bättre idag... =/

2008-05-06 @ 12:03:03
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback