Bakis .

ja jag är faktiskt lite bakis i dag och det är inte så himla härligt.
när ny fest drar i gång i kväll.

i går va riktigt rolig , har massa kort och det kommer in sen :)
sedan så drog jag o malin o nattis inte på Kharma tack vare kön , så vi hamnade på åttan.
satt och drack lite , snackade med folk , träffade 3 sköna killar , en från GÖTET , så härlig . :)
sedan drog jag o malin vidare med två andra killar till sibylla och mötte upp resten av gänget.
då tog vi en stor minibuss till sanna och hade efterfesten där.
himla bra alltså , sedan drog jag o malin hem runt 5 , men innan det hann vi ha fest i trapputgången med en kille medans vi väntade på taxi haha , sen så va det bara att somna när man kom hem ! :)

vi firade även oss i går , och att Kim fyllde år och att nattis fått heltidsjobb :)
grattis till osss !

nej nu ska jag fixa mig en anning , ska möta nattis på stan sen.
handla morsdagpresent .
PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

haha, trapuppgången var kanon hahahaa:) puss babe tack för igår:) kanske ses ikväll, hoppas:)

2008-05-24 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback