dålig uppdatering i dag .

i dag har jag inte riktigt hunnit med att uppdaterat .
träffade jenny på stan och det var hur mysigt som helt , åh vad jag saknar henne när hon inte är här.
sedan så har jag träffat gänget och varit på fredos o centro , kom nyss därifrån.

har även hänt lite annat , får se om det är värt att tas upp här, beror på i morgon.
om det går vidare än där jag står just nu :) . men roligt är det alltid.

hoppas ni sover gott.
PUSS .

Skriv en kommentar här
Postat av: johanna

klart jag ska dit. ses då :) kraam

Postat av: matilda

Tror jag såg dig på stan idag :) Kommer inte riktigt ihåg vart, men kom bara på sen att jag tyckte jag såg dig nånstans. Utanför B-young kanske?! Stog där och pratade med en kompis ett tag haha.

2008-05-22 @ 17:06:54
URL: http://hallonshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback