God morgon / God förmiddag

vaknade av ett samtal från ams , där dom hade hittat ett jobb som skulle passa mig, så dom skulle rekrytera mig till det, så vi får se om dom hör av sig då. kommer inte i håg riktigt vad det var för jobb nu , eftersom jag halv sov, men det lät okej. haha . pengar är man alltid i behov av.

i dag ska jag träffa maria tänkte jag , ska hjälpa henne o städa.
sedan ska jag hjälpa nattis o städa , sedan vill jag sola också, får se om det blir av.
måste få färg, blev skräckslagen när jag testade en kjol i går, gud vad jag var vit om benen haha.

nu ska jag göra någon mat med pappa.
vi hörs vänner.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Johanna

hihi skräckslagen också, gulligt ;D i spanien blir det tävling vet du va ?! ;D haha nedå fy tusan va skönt vi ska ha de ja längtar som tusan nu ja. Men De är ju rätt långt kvar å när vi väl är där så är ju fasen sommaren slut snart. Hoppas de är ett bra jobb då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback