hej .

i går mötte jag upp nattis på stan vid två tiden , vi var till soc och till aldos en sväng , sedan skulle vi till apoteket för nattis skulle ta ut tabletter för det som händer i går natt, men det fanns inget recept, så vi var tvungen att åka in till gävle och fixa det , och fort gick det , sedan mötte vi upp maria och sådära. sedan åkte jag hem en sväng , träffade amanda, drog upp till nattis där hon maria kim jim och oskar var, sedan drog vi till teatern som va på folkets hus, anton var med och han var grym även dom andra. sedan drog jag maria och nattis till maria, hämtade diva och bilen och åkte till lina som hade kommit hem efter två månader, så himla mysigt och träffa henne, inte så brun som vi hade trott haha , och lina hade köpt en as snygg chanel väska åt maria , och 3 par skor, ett par av dom fick nattis, himla fina . sedan var vi där till runt elva , då åkte vi hem till maria och sedan vidare till nattis där vi skulle övernatta, satt vid datorn och kollade på tv , sedan somnade vi runt 1 .

vaknade vid halv 10 , då nattis var på väg till jobbet,
somnade om , vaknade halv 11 , då maria skulle till jobbet.
sen drog jag hem runt halv 12 .

i dag ska jag ut med brudarna på centro och fredos, ska fira att lina är hemma , sedan flyttar hon till stockholm. :)
så nu ska jag fixa mig lite, emma ska komma förbi en sväng .
åker på stan till fyra.
och det blir lungt i dag , ska jobba 12 i morgon .
på kicks :)
även fredag och lördag och kanske måndag .
:)

PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Aggi

puss!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback