hembakad pizza med babsen

jag och emma åkte ner på stan och mötte maria , gick och drack varmchoklad och chailatte på aldos och snackade med nattis , sedan följde hon med oss för o kolla på balen. marias bror var verkligen stil och det fanns jätte fina klänningar där, +. fina par såklart. bilder kommer senare, just nu sitter jag på marias bärbara.

sedan efter vi tröttnat på balen så gick vi vidare med kim , jim och villde till aldos igen och myste där tills maria slutade, och emma åkte hem här också. sen så drog vi till ica maxi och inhandlade ingredienser till pizzan , sen drog vi till kim och lagade den och sådära, även frida kom dit. mysigt .

så nu är jag hemma hos maria , hon ska byta om och sen ska jag åka förbi nattis en sväng, sen ska dom på centro o så, tror jag skippar det , tanke på att vi ska till sthlm i morgon, och jag ska köra hem på kvällen där, då måste man vara pigg haha.

så nu ska jag se hur det går för maria och sen ska vi åka ner på stan.
återkomer med bilder.
PUSS .


"ett hej har aldrig skadat "
. .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback