hur ska jag göra .

nu har jag äntligen kommit hem från jobbet , eller jag har bara jobbat i 4 timmar , men ändå .
va även till ams innan , men gud vad dom ska krongla , måste ringa försäkrningskassan i morogn och besöka dom igen , drygt , men men .

hur ska jag göra egentligen .
funderar om jag ska ta och beställa lite kläder eller om jag ska spara dom , äh det känns ju som jag behöver lite till sommaren nu , ska ner på stan snart tänkte ja , ska kolla lite då , även på dollarstore. jag älskar den affären.

i morgon ska jag försöka få lite sol på mig , annars kanske jag åker och solar solarium en stund.
behöver få upp min färg nu eftersom jag åker utomlands om någon månad sådära. eller ja i juli . men ändå.

nej nu ska jag kila .
puss .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback