Jag måste förbättra mig.

jag tvättar mitt hår verkligen varje dag , nyss tänkte , äh jag kan lika gärna ha det otvättat i dag , gick det ? nej , när jag precis börjat blivit klar , vart jag så missnöjd med mitt hår så jag va tvungen att tvätta det , okej , jag hade haft i en liter spray och det gör det ju inte direkt bättre, jag får skylla på det och på att mitt hår inte blivit direkt bra sedan jag permanentade det för en tid sen .

nej nu ska jag föna och platta , sen möta jenny.
PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: johanna

Köp Torrschampo sara! Det ger både volym och ett fint lyster åt blondiner. Det hälper iaf till kvällen. Är ju lite dyrt dock, har hört att baby puder funkar lika bra. Tokigt va ? ;) annars kan du ju dra upp håret i den där söta knuten du brukar ha jätte sött juu! ska du vara hemma på lördag föresten ?=)

Postat av: cecilia

vart kan man köpa torrschampo, har du någon aning?

jag är också blond och har problem med mitt hår

2008-05-21 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback