känslig , väldigt känslig.

jag måste bara skriva lite saker ,

jag är känslosam i dag .



* -  jag saknar sandra  . åh jag verkligen saknar henne, skulle behöva henne riktigt mycker just nu. hon är en av de få personerna som jag kan kalla riktig vän.

*- Ni två , bara ni två.  Maria Willhelmsson & Natalie Westman , ni är dom personerna som lyser upp min vardag, jag mår som bäst tillsammans med er, åhåhåhåh , ni är så himla himla himla bra. jag vore inget utan er i dagensläge.

*- jag saknar gammal vänskap . jag saknar er , mina klassvänner, som betydde så mycket som alltid kommer betyda extra mycket , eller ni andra som jag alltid delade mitt leende med . . det finns några där ute som jag verkligen saknar.

*- Syster . hon är den finaste personen i hela världen , åh vad jag älskar henne. hon är den personen jag skulle göra precis allting för , precis allt. det är hennes hand jag håller hårdast

Malin & Malin - jag tänker på er båda , i olika sammanhang, men ni kommer klara det . jag älskar er.

jag skulle kunna fortsätta i evigheter.
men jag är känslig nu .. väldigt känslig.

jag älskar min mamma o pappa.
<3

Skriv en kommentar här
Postat av: Nattis

Åhh jag älskar dig tösen.

Alltid du och jag. <3

2008-05-23 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback