kvällen slutade bra.

efter att legat och slappat med mamma framför tvn hela dagen och sådära , kände jag att jag blev rastlöst, ringde till nattis och hon sanna o kim var i stadsparken så jag drog dit , sedan drog vi vidare hem till kim , satt och snackade och lyssnade på saker på youtube.com , efter en som rockade rockring så fick jag och nattis ett rus och gick över till ica som stängde inom 5 min och köpte en ROCKRING för 40 kr . så vi rockade på och nattis var grym , även tiffy som hade kommit då, och maria också. sedan spelade vi alfapet och snackade , drog hem nu vid 12 .

i morgon har jag planering med emma på stan halv 12 , ska käka med henne.
sedan valbo med malin klockan 2 .
sedan hämta diva och möta maria efter hennes jobb.
mysigt mysigt.


det är såna här dagar jag kommer sakna som mest.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback