ljuvlig sommarkväll med dom absolut bästa .

gud vad jag inte alls kan sova nu om dagarna , kanske lika bra att börja vänja sig nu när det är sommar, att gå upp vid halv 11 senast . men så här efter en fest vill man ju sova ut , men icke .

i går var det en otroligt väldigt bra dag , förutom lite krångel och sura minner i början , men det styrde vi upp med en perfekt grillning och glädje i gänget , vi satt och drack hela kvällen , gjorde massa lekar och snackade om allt eller inget , åh jag uppskattar er alla ! vi var hemma hos nattis föräldrar till ungefär 00.30 , då drog vi ner på stan , på åttan och träffade lite folk där , sedan så hämtade emma och mattias mig , och jag åkte hem vid 01.45 kanske , skönt o bara komma hem och lägga sig i sängen , en aning för full .

i dag ska jag hjälpa nattis och städa .
maria är på studentkryssning , så jag och nattis för mysa hela dagen ! :) ... hoppas jag.

bilder kanske .. :)
några i allafall.

image605

image606

image607

image608

image609

image610

image611

image612

image613

image614

image615
tomten ...........................................amy diamond...............................anton.p
hahahaha !

image616


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback