Måndag .

måndag :

hämtade upp emma , åkte till kharma där vi träffade maria timo och ullrika. sedan drog vi vidare och åt glass hos nattis , som jobbar på aldos och sedan drog vi vidare till gävle , där jag inhandlade en bh och klänning , sedan så drog jag och hämtade upp maria , åkte hem till henne , hämtade diva , hämtade sedan upp nattis som hade slutat , åkte och handlade ingredienser till vår smörgårdstårta , åkte hem till nattis , gjorde smörgåstårta och kollade på talang , snackade och sånt . - tack för att ni finns- . sedan kom emma och mattias förbi , sedan tog jag med mig diva hem och maria cyklade vidare till kim och nattis stannade kvar haha .

ska jobba på kicks på torsdag .
ska ta marias tid , känns bra . :)

i morgon kommer lina hem , hon har nu varit ute och rest i två månader.
mysigt mysigt .





Men ta min hand vi ska aldrig skilljas åt
Aldrig skiljas åt . .

`-v-´

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback