min diva

image624
just nu sitter jag hemma hos johan och maria och myser med diva. maria åkte och jobba vid 11 och johan ännu tidigare, så det är bara jag o diva + katterna här. mysigt faktiskt , eftersom detta är som mitt andra hem .

maria ringde nyss och fick reda på min lön för kanske 5-6 dagar . herregud , trodde aldrig att man kunde tjärna så pass bra , otroligt glad nu, så nu blir det att spara lite till sommaren :)
+ att jag får från försäkringskassan sen .
sedan vet man ju inte om man får jobba något under sommaren men förhoppningsvis . :)

i dag ska vi kolla på balen, som är på stan, ska möta upp maria runt 4 , då slutar hon . så mamma ska hämta mig nu snart , så ska jag hem o träffa emma en stund .

i morgon blir det sthlm .
weihoo !

ha de bra darlings
PUSSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback