min mammas dag!

riktigt bra kväll i går .
började med lite dricka hemma hos kim , sedan drog vi vidare till centro där det var halva priset tills klockan 11 , så vi drack lite drinkar där, snacka om billigt , 45 kr . sedan drog vi vidare till fredos där några skön , vi satt och snackade och hade det mysigt , sedan drog några på kharma och då passade jag sanna o nattis på och sjunga några låtar , eller rättare sagt 2 haha , träffade även sandra och linda där, hur mysigt som helst ! :** .
sedan drog jag hemma med taxi , följde först med nattis hem :)


i dag är det min mammas dag , 50 år <3
grattis världens bästa mamma !
image596

och nu ska jag snart åka och jobba , 12 - 17 .

PUSS !

Skriv en kommentar här
Postat av: Magdalena

Grattis på henne=)

Postat av: Gabriella

grattis till henne! hon är yngre än min mamma:p

2008-05-08 @ 10:54:12
URL: http://dancinginstars.blogg.se
Postat av: Gabriella

tack vad kul att du gillade det=)

2008-05-08 @ 11:43:38
URL: http://dancinginstars.blogg.se
Postat av: Sääändra

GRATTA HENNE IFRÅN MIG :D
i miss you

2008-05-08 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback