ont .


image622Tisdag .

i går fick jag ont i precis under bröstet, i sidan lixom , svårt att förklara , men det gör ont när jag andas och så. även att det onda kommer då och då, men i dag har jag fortdarande ont , kanske jag bör kolla upp det , eller ?

aja , i dag ska jag träffa malin för en fika , men före det måste jag till ams , drygt som fan eftersom dom inte kunde fixa de dära i går , men men .

sedan får vi se , just ja , jag ska sova över hos maria i natt det ska jag , sen i morgon ska jag leka med diva hela dagen , mysigt .

nej nu ska jag kila och duscha.

skriver sen .

PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Charlotte

har du fått utslag också? så fick nämligen jag för någon månad sen..det var tydligen bara en bakterieinfektion eller nått jag hade..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback