puss va

Hejsan.

I dag ska jag in till valbo med emma, vi ska inhandla lite nytt och det känns bra, sedan ska jag köpa lite till nattis som hon "beställt" haha .
VI ska även försöka hinna in till aldos innan och ta en macka.

Sedan blir det fest med gänget , hemma hos Sanna och Josef, det blir inflyttningsfest och sedan hörde jag att det är ett tema på krogen, att man ska ha rött vid upptagen , orange för öppen för förslag och grönt för ledig.

Och en annan rolig sak , Nattis ska fixa nyckel till mig som jag ska få, det betyder mycket. Har även nyckel hemma hos maria :)

nu ska jag kila.
PUSS.



jag förstår mig inte på dig och ditt sätt.
kommer jag någonsin kunna göra det igen?

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback