resten av dagen .

spenderde jag först med emma , vi åt på Aldos och hade det otroligt mycket , sedan gick vi runt i butiker och kollade , sedan bar det av till tandläkaren, var emmas stöd där i dag . men medans hon va där inne mötte jag katta utanför och satt och snackade med henne och sedan när emma var klar hakade vi på katta till ams .

så det var himla trevligt o träffa henne.

sedan så drog vi till aldos och snackade med nattis , mötte sedan upp maria och efter ombokade planer så mötte vi upp kim och sörell för att äta på jensas , eller ja , inte jag o emma . ^^ .
så vi satt där och snackade , hängde i parken och sedan bar det av till nattis.
åkte därifrån vid 8 , mådde inte så himla bra.
nu ska jag kolla på någon film , kanske dusha förre :)

PUSSS hjärtan.


min emma .


Alodos

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback