Solen när den är som finast

jag vaknade upp hemmas hos maria i morse , som sagt var vi ut på centro , fredos och även kharma.
kom hem till maria o johan runt två , gick hem med sara . satt och snackade med johan och sedan kom maria.

iallafall jag o pappa skjusade maria till bussen och sedan drog jag hem för att fixa mig inför en nya dag, duschade och sådära. emma kom hit och vi tog bussen in till stan , även diva var med.

vi drog och käkade på aldos och sedan drog vi till parken och badade fötterna i fontärnen och solade och myste. 
sedan kom nattis och vi följde med henne som skulle käka på jensas .

sedan hade sanna dragit i hop ett gäng som skulle spela brännboll , så vi drog dit och med tanke på att jag hade diva så var jag dommare och poängskrivare och emma tidtagare haha . 

åkte sedan hem med mattias som hade kommit och spelat lite.

nu ska jag sova . i morgon ska jag jobba 13.00 - 17.30
kika in vettja .
PUSS
 

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback