Stockholm , alltid lika vackert .

jag och maria tog bussen till stockholm vid 07.55 , sedan så möte vi upp lina när vi hade kommit fram ungefär 10.45 . så shoppade vi och myste med god mat. sedan var emma emma och mattias på väg in, och det tog ett tag måste jag säga, själv fick man försöka vara gudie genom telefon , där man hade parkerat i sommras ungefär, inte allt för lätt haha .

men dom tog sig in i allafall.
så medans det så satt vi och drack lite på en pub , inte jag eftersom jag skulle vara chafför hem sedan, men maria lina och deras vän adam . :)

sedan drog vi till kungsträdgården och kollade på rix, fytusan vad kallt det var , men varm choklad var alltid en fördel haha, sedan kollade vi fram till 22.30 eller hur mycket klockan hann bli , Jason Marz var helt klart underbarast.  sedan måste jag säga att linda bengtzing gjorde ett riktigt bra jobb !

sedan drog vi till t-centralen , köpte lite käk och drog oss mot bilen , hittade den inte först, men sen haha. sen var det raka vägen hem , mötte även på Carro o hennes gäng i bilen , ^^ . haha . (hoppas du förstod att de va jag som tutade)

nej lite bilder kanske vänner.
så här :
image633

image634

image635

image636

image637

image638

image639

sådära.
min shopping kommer visas senare.
men det är bara lite små grejer.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback