tack

tack sandra för en fantastiskt bra sista april , du gjorde min kväll.

i allafall så var vi hos min kusin som fyllde 20 år.
åt god mat och drack gott , umgicks med släkten , hur mysigt som helst.
sedan drog jag och sandra därifrån vid 22.30 .
vi drog då till emelie där det var folk , men dom flesta hade börjat slappnat av då.
så jag och sandra bestämde oss för att köra karaoke och sen fortsatte det med spel och så.
sedan drog vi hem och sov vid 2.00 ungefär.
helt lagom kväll , och sandra är helt bäst .
jag saknar dig när du inte är här .

så i dag har vi umgåts med nattis , kollat på oc avsnitt och snackat skit.
sedan skjusade jag emma emelie , sandra till tåget . sedan drog jag med nattis
till maria och myste där . kom hem vid 23.00 , packade lite och nu ska jag ta och sova.
drar till motala i morgon , skönt och komma bort från sandviken :)
så vi hörs kanske medans jag är borta annars på söndag .
jag kommer sakna er .

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback