tackar och bockar.

jag tycker faktiskt att ams är riktigt bra , dom ringde från maxi i går och efter lite krongel och sådära, kom jag på interljuv i dag , men som sagt jag är ändå borta 2,5 i juli , så det är svårt att få tider o passa, men det känns bra att fått träffat henne och hon mig, och att jag stod på mig och visade att jag verkligen vela att det skulle bli något där, sen får vi se hur det blir, oklart eftersom jag är borta , men i framtiden sa hon .. jag finns i hennes pärm :D haha .

sedan har jag ett annat jobb som kanske hör av sig , så vi får se med det.
hoppas inte min resa blir ett förhinder där heller .

sedan hittade jag 8 jobb jag ska söka i kväll.
så nu jäklar.
+ att jag har det på kicks, och de kanske blir lite i sommar också.

sedan så skulel det sitta fint med ett jobb nu i sommar, men som sagt det krisar inte direkt.
eftersom jag har bidrag från ams och i höst hoppas jag på skola till 100% .

:) men vi får se .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback