vaken igen .

jag älskar brolles nya låtar .

Jag minns ditt skratt
Och jag minns din gråt
Jag minns alla nätterna
Jag borde sagt förlåt
Jag var för stolt
Allting handlade om mig
Nu när jag står ensam är jag ingen utan dig


I går blev det valbo med emma emma malin och evelina , köpte en klänning (bild kommer sen)
sedan åkte jag hem till kim där han maria och nattis var, sedan kom även tiffy. blev kvar där till runt halv 1.
sedan tog jag och maria en promenad hem , och somnade runt 4 .

sedan var det bara o kliva upp när klockan ringde vid halv 8.
vi skulle på möte på kicks , klockan 8. Clinqe kurs , som höll på i 2 timmar. fick lära oss lite om 3-steg´s serien och sådära. sedan drog jag o maria på stan, hon solade jag besökte nattis jobb :) .

sedan köpte vi mat och drog hem till johan .
skjusade han till jobbet och nu har jag bilen , har duschat nu och sådära.
ska skjusa in nattis o maria till valbo sen , lovade nattis det eftersom jag la undan en klänning åt henne.
sedan så har jag hört ryckten om centro / fredos i kväll, malin skulle visst vara på. så man drar vell dit och kikar en sväng.
hade gärna gått på Annas föreläsning , men de känns inte som jag har råd med det tyvärr.

nej nu ska jag kanske sova en timme .
om jag hinner,
vettefan.
PUSSS.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback