välkommen hem.

välkommen hem säger jag till söta tiffy , efter ditt äventyr som tyvärr bara blev en vecka, men du är välkommen hem ! :)
så i dag har jag umgåts med nattis och tiffy ,
det började med att jag träffade nattis och hjälpte henne städa hos hennes föräldrar, efter gårdagen , även sanna och josef var med en stund . sedan så drog vi vidare hem till nattis , sedan mötte vi tiffy , drog och käkade och myste framför tvn , helt otroligt mysig dag .

så nu ska jag ta och se på andra avenyn så fort emma ska sova ,
tänker kolla det på hennes bärbara dator .

i morgon blir det ams och bränning av bilder från datorn . :)


jag inser mer och mer för varje dag , hur lyckligt lottade jag är som har er , mina vänner .
jag älskar er .
<3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback