ännu en fantastisk dag i leksand.

dagen började med en fika på gårdscafet med jossan, josefin , mickis och amanda. sedan kom även emelie o john förbi en sväng . sedan blev det att hyra sex and the city filmen och handla lite godis.
sen kom även malin och kikade på den med oss i stuga 10 .
sedan blev det sällskapsspel och massor med skratt..
jag tycker verkligen om er så himla mycket.


nu kollar jag och malin på vänner.
snackade nyss med carro i telefon om lite hemlig information.
men vi blev riktigt glada. hon är min barndomskompis som alltid kommer stå mig nära.
jag älskar dig gumman.

nu ska jag sova.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Carro

Riktigt glada blev vi ja, gud va kul de ska bli :) hihi. Du och jag (L)



Naaw jag älskar dig med gumman (L)

Postat av: Emma

Jag gillar ditt citat du har på header :)

2008-10-23 @ 20:37:55
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback