back .

förlåt mig så hemskt mycket,
jag har inte bloggat på ett tag, men det känns som det varit rätt mycket.
sedan har jag även varit hem ett par dagar, då har jag tagit tillfället i akt att
försöka umgås med mina vänner. Sandra kom även till mig i helgen och det var riktigt
mysigt. vi hade idol kväll, (äntligen idol) på fredagen.
Sedan blev det utgång och sådära på lördagen.
det kan man kalla ett kortfattat inlägg om helgen.
men den har varit riktigt bra. vi bodde i kims lägenhet tillsammans med Nattis.

Jag har nu varit i leksand ett par dagar , och det känns otroligt skönt.
jag mår riktigt bra i min stuga med malin, med min klass och sådära.

nu har jag även haft ett mentorsamtal med en ur tvåan.
gick jätte bra. och nu ska jag kila i väg på datan.

SKa försöka uppdatera ännu mer.
till helgen blir jag ensam i stugan, men kanske att anna kommer och bor hos mig.
annars har jag ju inte jossan så långt bort, hon är även ensam. haha
det kan bli en riktigt bra helg , kommer sakna min cambo malin såklart.
Ja , vi är inte sambos , för det är för par som har ett förhållande.
utan det heter combo och det är två vänner som bor i samma bostad.
Så nu vet ni det.
PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: Em

Äntligen får man "höra" lite av dej :) Pussie <3

2008-10-15 @ 21:58:45
Postat av: Sanna

Hej, googlade mig fram till din blogg när jag sökte på "handelsentreprenör" och såg att du går den utbildningen;) jag är själv väldigt sugen på att gå den utbildningen och skulle bli jätteglad om du kanske ville skriva ett inlägg om hur du kom in och vad som egentligen krävs? är det stor konkurrans om platserna? Vad tror du det var som gjorde att du kom in? och krävs det någon form av arbetsprov? isåfall vad?... ojoj många frågor där men det vore kul o få veta från någon som går där!! :) ha det så bra, många kramar

2008-10-16 @ 06:54:13
Postat av: Sara

Sanna:

Adda mig på msn så kan vi snacka där om utbildningen. :
[email protected]

2008-10-16 @ 14:07:06
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback