håkanbråkan

Lördag -
på schemat stod det shopping och håkan spelning (jobb)

vi kom nog till falun runt halv ett , då shoppade vi massor.
och käkade på take away , och hade det super mysigt.

sedan blev det att dra till magasinet där vi skulle jobba.
blev lite informerade och sen repade håkan , så vi lyssnade.
sedan blev det att fixa sig och fixa med allt runt om.
vi hade riktigt bra idér , så det blev perfekt.

sen ramlade det in folk, till en början gick det bra, men sen började kaoset.
vi hann inte riktigt med att ta emot alla jackor, men vi fick in en rutin och sen flöt det på.
men gud vad vi var slut när väl alla hade fått in jackorna, och jag ska aldrig mer klaga på
en som jobbar i gaderoben,de är inte alls så lätt som man tror och det är omöjligt att ha
reda på alla deras jävla kläder dom ska lägga in haha .

sen i pausen så styrade vi upp med nummer ordning.
så när vi skulle lämna ut jackorna så gick de riktigt bra.
jag och jessica sköte gröna lapparna och de gick väldigt bra.

sen slutade vi runt halv 2 ,
var nog i leksand lite efter 2.

men dagen var riktigt rolig.
och håkan var riktigt bra live .
tack tjejer, ni är underbara !!
- ni vet vilka ni är..

bilder :


jag o mallan på g !



Emelie och Michaela .


Jag och Emelie .


my girls !


jag o anna , taggade !


Go, go håkan !


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback