halloween

gårkvällen var riktigt lyckad.
jag malin och amanda började med att baka en pizza, vi gjorde även degen grön.
och även osten, så den såg verkligen halloween(sk) ut . riktigt mumsig haha.

sedan så fixade vi och sen började folk rulla in.
vi sjöng sing star och drack lite och umgicks.
himla roligt, vi var nästan bara handel.
och det var roligt att umgås med klassen.
sedan hade vi ju upplevelse på paraden, som svek oss haha .
men vi mötte upp dom på kåren senare på kvällen och där dansade vi loss till tusen.
var inte alls mycket folk, men dom bästa var där, och det är ju ändå det som räknas.

jag uppskattar er till tusen som ni kanske vet efter denna kväll.
haha.

bilder ?
finns på min facebook men jag delar även med mig av några här :)













Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback