Handel 1 , tack!

Börjar inlägget med : Grattis Mattias

Sedan vill jag fortsätta med att säga tusen underbara tack till min klass.
några hade ordnat med ballonger och skrivit på tavlan och andra bakat tårta.
till mattias som fyller år i dag och åt mig som fyller år på måndag.
Så himla himla gulligt !

Dagen har varit kanon bra i skolan, fick lära känna oss själva
och sedan hade vi säljcoach och avslutade dagen med 5 komplinmanger.
tack Emma.

Nu har jag och emma varit o handlat mat och snacks till kvällen.
nu blir det promenad, senare blir det idol i stuga 13 ? , någon däruppe iallafall :D
Blir ensam i min stuga i helgen, malin åkte vid 12.
men det ska gå bra, familjen kommer på söndag <3


nu ska jag vandra med emma runt leksand.
puss sålänge

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback