helgen

i helgen var jag som sagt hemma.
det var riktigt roligt att komma hem, men ändå känns det som vissa bör anstäranga sig lite mer.
Jag och amanda åkte till valbo på lördagen och storhandlade , eller nja sådär haha.
sedan blev det kalas för min kusin och sedan så blev det fick och ett glas vin hos amanda.
riktigt trevligt, saknat att umgåts med henne när hon nu varit borta några veckor i USA.

Sedan åkte vi tillsammans med tanja och nattis
till maria och kim och började förfesten, otroligt mysigt och roligt.
det har jag alltid med er tjejer.

Sedan blev det utgång på lobby och det var roligt.
blev faktiskt efterfest en stund hos maria och kim, sen drog jag amanda och diva
hemåt i taxin.

På söndagen blev det en lugn dag, fika hos mormor och morfar
och sedan bar det av till leksand.
där vi inledde en filmkväll till ps i love you, och vi slutade med att alla grät.

jag hade verkligen saknat leksand.
<3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback