my girls!


bland dom första dagarna!


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men ett tack kan jag börja med.
Jessica, Anna och Emelie hade i dag gjort lite gott att fika hos jessica.
just en sån sak är otroligt behövligt här borta.
Det får mig att se på vänskap ur nya ögon.
tänk att få komma i från alla trygghet och skapa nya vänner och kontakt.

jag har verkligen redan hittat guldklimpar bland alla.
och det är något man verkligen kommer försöka hålla fast i !
och klassen, den är fantastisk .

som sagt, jag mår riktigt bra här borta.

men jag saknar mina närmaste där hemma.
jag behöver er, ni som verkligen känner mig bäst.
men jag vet att jag alltid kommer ha er kvar!
jag älskar er alltid!

men min kväll har alltså sett ut så att jag har hängt med brudarna.
och haft det mys med fika och snack om allt möjligt.
sedan så kom jag hem nyss, nu sitter jag o malin med varsin dator och kollar på vänner!

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback