ny energi

i dag har varit en otroligt fin dag här i leksand.
det började med en helt vanlig dag i skolan med min projekt grupp.
sedan åkte jag hem med malin och åt lite mat.

och sen kom det allra bästa med hela dagen. jag fick besök av min finaste AMANDA.
gud vad jag blev glad av att se henne, vi satt och snackade om allt eller inget.
hon hade även med sig stoffe, sedan tog vi en fika med dom på siljans cafe.
snackade ännu mer och bara hade det jätte mysigt. jag behövde verkligen henne.
det var ju trots allt 5 veckor sen vi sågs, men när vi träffades kändes det som allt var som vanligt.

och efter att hon varit här så fick jag en sån efterlängtan hem.
så jag och malin bestämde oss för att stanna hemma i helgen.
jag skulle ju ha åkt på fredagen och hem hit på lördagen.
men vi stannar till söndagen. ska bli mysigt o komma hem och bara vara med er!

sen i kväll har vi kollat på idol och so you think you can dance
och bara haft det bra tillsammans med brudarna här.

nu ska jag sova.
börjar ett i morgon , så det känns skönt.
Hoppas ni har haft en fantastisk dag allihopa.
PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback