projektarbete

i dag har jag hållt på med det sista på vårat projektarbete med min grupp.
och sedan blev det en fika med emma på stan, riktigt mysigt.

när jag kom hem sen, hade min sambo påbörjat maten.
så jag och hon åt riktigt godmiddag och sedan så har vi kikat
på idol här hemma, med Amanda och Selli :)

Sedan blev det ännu mer projektarbete fast med grannarna.
vi har ett projekt på sidan av, som också skall vara klart snart.
så det känns rätt mycket.

men tack vare mina solstrålar här i leksand så måste jag säga
att jag blir alltid på lika bra humör när jag ser er om dagarna.
ni är fantastiska, ta åt er!

Sedan , tack angelica för tvätten!

nu ska jag sova.
ska bara mysa och snacka med sambon först.
PUSSS

Sandviken i morgon
och konsert med carro <3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback