promenad.

torsdag.
hur har då dagen sett ut ?
vi började med dagen att bli indelade i grupper, jag hamnade med Madde, John, paulina och Mattias från min klass.
vi satt och diskuterade snatteri och svinn från föreläsningen i går.
Ni som inte vet , men det försvinner 13 MILJADER genom svinn/snatteri i svensk handel.
förstår någon hur mycket det är? jag kan säga att det tar 22 år att ens kunna räkna till 13 miljader.
det finns inte med ord hur mycket pengar det är.

Sedan fick vi spela roll spel, där vi fick vara en kund och en säljare.
det var faktiskt lärorikt.
sedan blev jag kvar i skolan till 17,40 för jag hade feedback samtal med Lasse.
men innan det hann jag kolla på när amanda gjorde en smet till pannkakor.
hon var riktigt grym haha.

Sedan blev det att tvätta, och sen en mysig promenad med malin och anna.
det var riktigt skönt att snacka lite och bara umgås.
känns som vi inte haft tid för det på länge.

nu ska jag åka och ta ut tvätten, det är den sista tvätten.
Nattis, jag älskar dig och finns alltid här för dig.
jag vet att du behöver någon just nu, så jag finns här , alltid !

PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback