siljanscafe




Jag Emma Jossan och Mickis drog till Siljans Cafe runt två.
där mötte vi Anna och Sara , som redan hade varit där en stund.
vi satt oss ner, drack lite latte och varm choklad. och pratade om allt möjligt.
Sedan så kom även Linda och Emelie dit och joinade oss.

Vi bestämde oss för en spelkväll i kväll. så jag ska dit sen till åtta.
vi ska vara i stunga 10 som bara är ovanför mig, helt perfekt. haha.

Sedan drog jag emma jossan och mickis till Hjultorget.
inhandlade lite saker på kicks och klollade runt.
jag och emma kände att vi inte ville åka hem till vår stuga
så vi åkte vidare till lager 157 men det var inte alls något som var WOW.
köpte en tröja och sen åkte vi hem och handlade.

nu ska jag laga mat, sen kommer anna.
sen blir det spel och stjärnor på is för hela slanten.

PUSSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Nattis

Jag saknar dig, du är en sån otroligt viktig person för mig. Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback