söndag !

min dag .

mamma och pappa , syster , mormor och morfar kom runt 2 och fikade med mig.
dom hjälpte mig även med min säng och fixade och donade.
tack !

sedan så åkte dom hem runt 4 någon gång, för jag skulle tvätta.
så jag åkte i väg med tvätten, cyklade tillbaka och mötte angelica.
vi bestämde oss för att åka och handla , innan det bjöd jag henne på tårta.
sedan handlade vi och sedan tvättade jag och gjorde pannkaka.

sedan drog jag till anna och satt och chillade med henne med popcorn och tv.
vi satt och snackade och hade det riktigt mysigt. sedan kom emelie förbi.
så vi tog en promenad till leksand strand , då vare bara för mig och cykla ner för backen.
där fann jag min kombo malin, hon hade kommit hem.
mysigt.

träffade även emelie , hämtade henne vid tåget.
nu ska jag sova.
skola i morgon.
saknar er vänner.
PUSSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Kusin Johanna

GRATTIS PÅ 21 ÅRS DAGEN!! :)

2008-10-20 @ 07:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback