spelkväll.

Kvällen började med att Anna kom hit och vi drog sedan över till stuga 10.
vi tog med oss min granne Angelica också.
Vi började först kolla på stjärnor på is, men blev snabbt störda.
det kom två killar och knackade på rutan, dom bodde någonstan i leksand.
och var på väg att leta efter en fest, dom fick komma in, och vi snackade ett tag med dem.
på började spelet "med andra ord" men angelica kastade snabbt ut dom, av några anledningar.

Sedan fortsatte vi spela, och jag har nog inte skrattat så mycket på länge.
vi skrattade konstant, och michaela måste nog vara den som gick in för spelet
till 200% , så jävla roligt!
Jag måste även påpeka att jag och anna var ett riktigt bra team där i början.

vi har nog suttit och spelat det spelet i 3 timmar.
vi avbröt även med "hur fan visste du det" ..
men vi bytte snabbt tillbaka till "med andra ord" ..

kom nyss hem, nu ska jag sova, i morgon kommer mamma och pappa, syster och mormor o morfar.
(hej mamma och pappa)

tack anna michaela emelie emma linda angelica och jossan för en riktigt bra kväll !

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback