textning

vad gör man i leksand ?
vad har blivit en drog bland oss studentet?

Jo ..

SPEL, SÄLLSKAPSSPEL .
med andra ord och med vilda gester !!

vi har nog spelat det några gånger redan.
men i kväll är det , det som gäller igen , i stuga 10.
men först ska vi käka tacos och ha det mys!

vi har även storhandlat i dag, vi har varit riktigt duktiga.
åkte med linda emelie och emma till falun!

skolan i dag då .
vi har haft textning , skrivit egna texter med bokstäv man skall göra skyltar med.
sen så lyssnade vi på musik från 90 talet och jag och amanda var rätt snygga där på rasten haha.


min och malins dikt:

vårat klassrum är fult
men det blir snart gult
vi har en dalahäst som är mycket pest.
vi har ballonger i vårt tak, vissa ont i sin bak.
nya lampor, ja!
men det vill inte anna ha!

hahahaha.

nu färgar jag mitt hår.
det skall bli mörkbrunt.
saknar min syster , hon borde komma hit !
PUSSS

Skriv en kommentar här
Postat av: emma

Postat av: emma

jag kommer, jag kommer.

hörde att jag hade nämnt till mamma

kommer troligtvis.

:D:D:D:D:D

VILL VARA MED DIG OCH MALIN!

2008-10-24 @ 22:48:29
URL: http://pleaaasee.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken bra dikt :) hehe

2008-10-26 @ 14:14:54
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback