vi och tvättmaskinen..

herregud ..

vi skulle som sagt tvätta vid 19.00
kom dit och la in kläderna... men sen ...
märker vi att min maskin inte fungerar så vi åker till gullan
och hämtar nummer och sedan ringde vi.
han bad oss kolla elen igen ,
jag och malin kollade strömbrytan, men inget funkade.
men sen ... insåg vi att vi inte ens tryckt på powerknappen, där hade vi stått i 10 min
och försökt med allt hahaha .
sen hände det en annan sak , vi fick helt enkelt inte i gång den .
vi gav nästan upp men sen när jag skulle låsa upp maskin luckan.
funkade inte ens de .. och där stod vi i 5 min och funderade vad som hänt.
då ser malin att vi inte ens stängt luckan HAHAHA ..
vi är fan dom sämsta , vi fick i gång maskinen och skrattade hela vägen hem ..

inte alls någe roligt.
men så som vi skrattat i dag har vi inte skrattat på länge ! HAHA

Skriv en kommentar här
Postat av: MallanBrallan

hahahahahaha! hela denna dag har varit as rolig..måste vara gordons lektion..var så trött..haha ni sover vi kombo:D puss på min raring!!<3

2008-10-27 @ 23:23:48
Postat av: Emma

Usch då, men tur att ni fick ett skratt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback