Borlänge / Falun

I dag drog jag in till borlänge och falun med Amanda, vi lånade malin bil. Amanda skulle egentligen dit och göra mysteryshopen så jag hängde på. Så vi gick omkring och kollade lite. hittade en halsduk med huva som jag ska köpa i veckan när jag kommer hem. Sedan så gjorde hon mysteryshop och sedan käkade vi på mcdonalds. Riktigt mysig dag med henne :)

i kväll blir det att äta med tjejerna och sedan blir det bio.
vi får se vilka som ska med, men vi två , amanda och emelie. sen är det säkert några fler
från söderbacken och sedan från paraden. ska nog ringa emma och fråga om hon o kusinen ska med :)

saknar några av er från upplevelse. kom hem nu!
Sanna, saknar dig redan också.

Hopas ni mår bra där hemma.
kommer hem på onsdag, då ses vi. Saknar er.
<3

Skriv en kommentar här
Postat av: Sanna

Saknar dig med hjärtat :) <3

2008-09-13 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback