glad påsk

Jag har hunnit med en hel del på dessa dagar hitils.

I torsdags blev det lite shoopping och sen firade jag mini påskafton med Maria o Kim, samt kollade på Mia och klara på datorn, otroligt mysig kväll. Sen hämtade jag upp syster hos katarina o dennis, så jag kollade in deras lägenhet då. och blev kvar där en stund för att uppdatera oss lite =)

sen i går vart det en mysig promenad runt sjön i högbo med finaste amanda och sen blev det shopping m. mamma o syster, köpte en stor resväska för jag behöver det när jag ska till göteborg om ungefär två veckor. sen efter det blev det att åka hem till nattis och snacka lite med henne och jonna medans dom fixa sig inför fest. :) så himla härligt att äntligen får krama om min Nattis!

men sen skjusade jag dom vidare på fest, och sen åkte jag hem till katarinas mamma och spelade lite spel med katarina och håkan. =) tack katarina för en mysig kväll. Länge sen vi umgicks så det var behövligt.

snart ska jag åka till mormor och morfar och fira påsk!
och i kväll blir det fest..

Puss o glad påsk på er !


Sist men inte minst , Grattis på födelsedagen Sara . . ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback