sandviken igen.

Måste börja med att säga att jag är tillbaka på hemmaplan, kära Sandviken.

Gårkvällen med uppgänget var otroligt rolig , vi drack gott och sjöng en massa.
sen avslutade  jag och malin kvällen med makaroner och köttbullar.

och i dag började vi dagen med en träff på pizza place och käkade buffen
där med gänget , otroligt gott . .
Sen va det bara å säga hejdå till gänget eftersom dom åker på Lia efter påsken. 
Så det kom några tårar där, men inte konstigt att man kommer sakna dom när man umgås så tätt in på varandra. 

Sen packade jag o malin ner det mesta och städade fint.
tur att vi inte behöver städa ut allt i dag.
sen bar det av till sandviken och här sitter jag nu.

Pratade nyss med maria , vi ska ut och träffa lite folk, men ska vara nykter, ska vara chafför åt syster.

Puss , jag saknar er redan!


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback