torsdag

gud va veckorna går fort här borta, nu har man äntligen bara ett projekt kvar och det är så skönt när man kan strycka saker från sin lista speciellt när den e lång . . :)

i går hade jag tillsammans med malin Anna jessica emelie och amanda en urmysig kväll i bastun på campingen, vi satt och prata massa stunt samtidigt som vi slog till med en musik duell, vi sjöng som om vi aldrig gjort det förr haha.  men det är såna kvällar man uppskattas här borta. Som sagt man måste hitta sin guldkorn där man kan vara sig själv och dom skiter i hur man ser ut för man uppsattas ändå. (har hittat några såna fina guldklimpar här i leksand)  Sedan blev det en tidig kväller och sånt behövs också . . .

eftersom i dag var det redovisning av projekt sommarland, så nu är det avklarat och jag trivdes med min fantastiska grupp på 4 personer , jag , michaela , john och frida. :) tack för att ni motiverat mig .

så i morgon är det sista dagen innan helg, har lite små saker kvar på det andra projktet att göra klart men det ska nog bli bra. vi har ju redovisning på tisdag med det och vi tävlar mot en annan grupp  så nu måste vi vinna!

sen så ska vi styra upp något med upplevelse gänget eftersom det är deras sista dagar nästa vecka innan dom åker ut på Lia och det känns väldigt konstigt , men det kommer bli tomt i skolan när det endast är vår klass kvar, men men . .  Anna Emelie och Jessica, kommer sakna i hjäl mig !!! 

mest av allt längtar jag tills jag får komma hem och mysa med mina nära och kära
och sen dra ner till göteborg och leva livet och ha en riktigt bra lia (hoppas jag). .
och ta del av alla aktiviteter anna ska ta ut oss på .. =) en sak till , jag ska köpa en i <3 göteborg t-shirt . . lätt !

nej nu ska jag o malin hämta tvätten.
Hej påre ... ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback