uppdatering

Hej på er.

Det var ett bra tag sen jag skrev, men jag har haft fullt upp med skola , städning av stuga samt umgås med världens bästa klasskompisar. Men nu är det sista dagen i skolan och snart flyttar vi ur vår kära stuga 7. Vi ska försöka att komma i väg tidigare till Sandviken i dag, så vi får hoppas att vi är framme runt 15.00 ungefär. Då är det bara att packa om , lämna cykel hos jessica och käka middag med henne o micke. Sen drar jag och Malin till göteborg på Lördag morgon till Anna och Mikaela. =) och de blir fest på kvällen där. Sen börjar man sin LIA på Måndag morgon.

Jag lovar att hålla er mer uppdaterade =)
Hoppas att ni mår bra.

Jag vill bara säga till mitt leksandsgäng, Jag kommer sakna er ! ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback